Herbalife Eskişehir 05453537856

 Herbalife Eskişehir 05453537856

Tarihi Selçuklullara dayanan kadim bir şehirdir. Son dönemelerde turizim ve sanat alanlarında oldukça gelişme göstermiştir. Çevre illerden göç alması şehiri çok renkli bir il haline getirmiştir. Bütün bunlarla birlikte tabi ki bu güzel ilimizin beslenme kültürüde karmaşık bir hal almıştır. Her gün kilo ve beslenme problemi ile boğuşan yüzlerce vatandaşımızı sokakta görmek mümkün. Bizde Eskişehirli bireyler olarak  bu güzel memleketimizin güzel insanlarına katkımız olması için beslenme merkezi açtık. Tabi bu yeni bir çalışma sitemi olduğu için biraz açıklayalım. Diyet merkezi değil, bir hastane değil, zayıflama klniği değil, bu bir yaşam tarzı değişikliği koçluğudur. Ben 20 yıl evvel bu şirket ile Amerika da tanıştım. Banada çok ilginç gelmişti. İlerleyen yıllarda Türkiye de Bu şirketi üç yıl önce gördüm şaşırdım oldukça büyük bir şirket haline geldiğini gördüm. Bende Üye oldum. Ve tabi memleketime beslenme merkezi açtım. Şimdi şirketimizin isini açıklıyorum;

HERBALIFE NUTRITION INTERNATIONAL

Herbalife Eskişehir Beslenme ve Aktif Yaşam Merkezimizden binlerce Hemşehrimize hizmet vermekteyiz. Memnun kullanıcılar sayesinde her geçen gün Herbalife Eskişehir büyümektedir.  Herbalife Eskişehir Üyeleri ofisimizde bir çok eğitimler alarak farklı bölgelerde hizmet vermektedir.

Siz de destek almak için her hangi bir Herbalife Eskişehir Ofisimizi ziyaret ederek talepte bulunabilirsiniz.

Herbalife Eskişehir İletişim 05453537856

 

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herbalife Eskişehir Sivrihisar 05453537856